FAQ

Veelgestelde Vragen

 

Digitale Leeromgeving»  Wanneer krijg ik hiervoor een login?

Nadat je een nascholing hebt gevolgd ontvang je een login code voor dit deel van onze Digitale Leeromgeving. Deze code vind je bij individuele workshops in je deelnemersmap tijdens de workshop, bij teamgerichte workshops krijgt de directie deze per mail of per post. Een workshop gevolgd en toch geen code ontvangen? Neem hier contact met ons op. 

Digitale Leeromgeving»  Hoe kan ik inloggen?

Ga hiervoor naar Digitale leeromgeving.

Hier zie je de verschillende onderdelen. Klik op het onderdeel wat voor jou van toepassing is en log in met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat je hebt ontvangen.

Digitale Leeromgeving»  Ik ben mijn inlogcode vergeten. Wat nu?

Neem dan contact met ons op. Dat doe je het beste door een e-mail te sturen naar info@schrijfdansvlaanderen.be. Vermeld in deze e-mail je naam, welke nascholing je hebt gevolgd en op welke datum. Dan krijg je opnieuw de login code toegestuurd.

Inschrijven»  Hoe kan ik inschrijven voor een Individuele Nascholing?

Dat kan je hier
Het volgende hebben wij van je nodig:

- vul gegevens aanvrager in

- vink de nascholing van je keuze aan

- vink eventuele materialen die je wilt bestellen aan

- vul de gegevens t.b.v. de facturatie in

- vink aan of je gebruik maakt van Bestelbon

- vink aan of je de factuur per post wil ontvangen

klik op “Verzenden Inschrijving Individuele Nascholing”.

Je ontvangt binnen enkele minuten ter bevestiging van  je inschrijving een e-mail met daarin verdere informatie en de betalingsmodaliteiten.

Inschrijven»  Hoe kan ik inschrijven voor een Teamgerichte Nascholing?

Neem hiervoor altijd eerst (telefonisch) contact op met Schrijfdans Vlaanderen om een datum/tijdstip af te spreken.  Nadat de afspraak is gemaakt, ga dan naar  http://schrijfdansvlaanderen.be/inschrijven/inschrijven-teamgerichte-nascholingen.
Het volgende hebben wij van je nodig:
-    vul gegevens aanvrager in
-    vink de nascholing van je keuze aan
-    vink eventuele materialen die je wilt bestellen aan
-    vul de gegevens t.b.v. de facturatie in
-    vink aan of je gebruik maakt van Bestelbon
-    vul in de datum en het tijdstip van de nascholing
-    klik op “Verzenden Inschrijving Teamgerichte Nascholing”.

-    vink aan of je de factuur per post wil ontvangen

Je ontvangt binnen enkele minuten ter bevestiging van  je inschrijving een e-mail met daarin verdere informatie en de betalingsmodaliteiten.

Inschrijven»  Wat is de prijs voor het volgen van een nascholing?

De prijs voor het volgen van een Individuele Nascholing van 3 uur bedraagt 55€.
De prijs voor het volgen van een Individuele Nascholing van 5 uur bedraagt 75€.
De prijs voor het volgen van een Teamgerichte Nascholing van 3 uur bedraagt 450€ (kilometervergoeding inbegrepen).
De prijs voor het volgen van een Teamgerichte Nascholing van 4 uur bedraagt 550€ (kilometervergoeding inbegrepen).

Inschrijven»  Hoe kan ik mijn inschrijving annuleren?

Annulering of wijziging door een deelnemer (of zijn of haar opdrachtgever) dient schriftelijk te gebeuren.

In geval van annulering tot 2 weken voor aanvang van de workshop is een creditering en terugbetaling mogelijk. Nadien zal er in geen geval en onder geen enkele vorm een terugbetaling of compensatie geschieden. 

In geval van verhindering kan de deelnemer tot 24 uur voor aanvang van de workshop een plaatsvervanger aanduiden. Dit dient schriftelijk gemeld te worden via info@schrijfdansvlaanderen.be.

Lees voor de volledige uitleg onze Algemene Voorwaarden.

Facturatie»  Kan ik betalen met een Bestelbon?

Als je gebruik wil maken van een Bestelbon via Onderwijs van Steden en Gemeenten vink dit dan aan op het online inschrijvingsformulier.
Gelieve er zelf voor te zorgen en er op toe te zien dat de ‘Bestelbon’ wordt aangevraagd op naam van Teach More VZW, Valmeerstraat 1, 3770 Riemst. En dat deze wordt voorzien van de naam en datum van de desbetreffende nascholing én de naam van de deelnemer(s)/school. Deze laatste gegevens zijn voor ons van groot belang om de bestelbon aan de juiste inschrijving toe te wijzen. 

Facturatie»  Wat is het ondernemersnummer van Schrijfdans Vlaanderen?

Schrijfdans Vlaanderen wordt georganiseerd door Teach More VZW met het ondernemingsnummer BE 0561.971.181.

Nascholing»  Wat moet ik zelf meebrengen voor het volgen van een nascholing?

Via onze website, bij de uitleg van de verschillende nascholingen, staat telkens vermeld wat de deelnemers zelf mee moeten brengen.

Nascholing»  Door wie worden de nascholingen gegeven?

Ons team van gecertificeerde en gemotiveerde docenten bestaat uit Karolien Bastiaens, Katia Dewispelaere, Carinne Lannoo, Wendy Neyens en Mieke Moens. Hier vind je meer over deze docenten.

Nascholing»  Krijg ik een attest?

Ja. Na het volgen van een nascholing krijg je een persoonlijk attest uitgereikt.

Bij individuele nascholingen krijg je dit attest tijdens de workshop in je deelnemersmap. 

Bij teamgerichte nascholingen wordt het attest nadien per post verzonden naar de school. 

Materialen»  Hoe kan ik de aanbevolen materialen bestellen?

Via http://schrijfdansvlaanderen.be/aanbod-materialen krijg je een totaal overzicht en uitleg van de materialen die via Schrijfdans Vlaanderen zijn te bestellen.
Heb je een keuze gemaakt, ga dan naar: http://schrijfdansvlaanderen.be/aanbod-materialen/bestellen-materialen
Het volgende hebben wij van je nodig:
-    vul gegevens aanvrager in
-    vink de materialen van je keuze aan
-    vul het bezorgadres in
-    vul de gegevens t.b.v. de facturatie in
-    vink aan of je gebruik maakt van Bestelbon
-    vul in de datum en het tijdstip van de nascholing
-    klik op “Verzenden Bestelling  Materialen Schrijfdans Vlaanderen”.
Je ontvangt binnen enkele minuten ter bevestiging van je bestelling een e-mail met daarin verdere informatie en de betalingsmodaliteiten.

Materialen»  Is het verplicht om deze materialen aan te schaffen?

Nee. Dit is niet verplicht, deze worden enkel aanbevolen.

Materialen»  Wat zijn de verzendkosten voor het opsturen van de materialen?

Als je kiest voor verzending van materialen dan worden verzendkosten in rekening gebracht op basis van de tarieven die gelden volgens www.bpost.be. Daar bovenop komt een minimale bijdrage aan verpakkingskosten. In de e-mail met factuur die je ontvangt staan deze verzend- en verpakkingskosten vermeld.

Materialen worden steeds verzonden. Verzendkosten worden dus bij elke bestelling in rekening gebracht, ook wanneer je een bestelling doet tegelijkertijd bij de inschrijving voor een workshop. Dit om de praktische reden dat materialen worden gestockeerd in ons magazijn (en niet bij elke docent) en van daaruit worden verzonden.

Materialen»  Wanneer worden de materialen bezorgd?

De handleiding(en) worden binnen 14 dagen afgeleverd op het opgegeven bezorgadres. Voor de Fijne Motoriekkoffer en Materialenkoffer is dat binnen 30 dagen.

Materialen»  Kan ik de materialen direct meenemen als ik een workshop volg?

Jammer genoeg is dit niet meer mogelijk. Afhankelijk van de locatie komt een docent de workshop geven, materialen zijn gestockeerd in ons magazijn en niet bij de docenten. 

Materialen worden na ontvangst van betaling verzonden met een b-post 24u pakket, ze kunnen dus snel bij je thuis zijn. 

end FAQ

 

Zit het antwoord op je vraag er niet tussen? Vraag het ons en wij zullen je verder helpen. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen.